Servisa procedūra
Servisa procedūra ietver šādus posmus:
• Pieteikums – klients aizpilda pieteikuma formu un saņem apstiprinājumu par servisa pakalpojumu sniegšanu vai atteikumu;
• Piegāde servisam ar DPD kurjerpastu – DPD darbinieki saņem instrumentu klienta norādītā adresē un nosūta uz servisu;
• Serviss – ja tiek veikta apkope, tad saskaņā ar cenrādi, ja remontdarbi, tad pēc klienta apstiprinātas tāmes;
• Apmaksa – tiek nosūtīts rēķins;
• Instrumenta atgriešana klientam ar DPD kurjerpastu – pēc rēķina apmaksas instruments tiek nosūtīts klientam uz adresi, no kuras tika saņemts.
• Servisā tiek veikta visa veida mērniecības instrumentu apkope, kalibrēšana un regulācija – optiskie un lāzernivelieri, optiskie un elektroniskie teodolīti un elektroniskie tahimetri, kā arī citu instrumentu remonts.
Pie mums pieejams:
• Tahimetru serviss, kalibrēšanu un apkopes
• Teodolītu serviss, kalibrēšanu un apkopes
• Optisko un lāzera nivelieru serviss, kalibrēšanu un apkopes
• Krusta lāzeru serviss, kalibrēšanu un apkopes
• Digitālo līmeņrāžu serviss, kalibrēšanu un apkopes
• Lāzera tālmēru serviss, kalibrēšanu un apkopes
• Mērriteņu serviss, kalibrēšanu un apkopes
• Pazemes komunikāciju meklētāju serviss, kalibrēšanu un apkopes
Pilns serviss/apkope ietver:
• Instrumenta tīrīšanu;
• Trēgeru un galveno kustīgu detaļu tīrīšanu un smērvielu maiņu;
• Sīkus remontdarbus;
• Instrumenta EDM, vertikālā un horizontālā limba regulēšanu/kalibrēšanu;
• Kastes apkopi;
• Sertifikāts un pārbaudes pārskats.
• Ja instrumentam ir defekti, tad tiek veikts remontdarbs, detaļas nomaiņa un Pilns serviss/Apkope.
• Remontdarbu tāmi sastāda detaļu nomaiņa, remontdarbu laika izmaksas un pilna servisa izmaksas.
Ja instrumentam ir defekti, tad tiek veikts remontdarbs, detaļas nomaiņa un Pilns serviss/Apkope.
Remontdarbu tāmi sastāda detaļu nomaiņa, remontdarbu laika izmaksas un pilna servisa izmaksas.